Τώρα είναι Τρί 12 Νοέμ 2019 11:01 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιουν 2003 02:58 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2003 10:25 pm
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Οι υπολογιστές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μοντελοποίηση φυσικών μεγεθών! Εδώ αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν εικονικό άνθρωπο!
Αρχικός στόχος είναι να ζήσει τις μέρες που θέλουμε.
Κάθε μέρα, το πρόγραμμα, την χωρίζει σε πέντε περιόδους. Για κάθε περίοδο ζητάει μια από πέντε δραστηριότητες!
Δοκιμάστε 0,0,0,0,0 (ύπνος συνέχεια!)
Οι κανόνες μπήκαν περίπου στην τύχη! Δοκιμάστε το και αλλάξτε τους κανόνες του παιχνιδιού! Στόχος κάθε μοντελοποίησης είναι να βρεθούν οι κανόνες που να πλησιάζουν το φυσικό μέγεθος που θέλουμε να μοντελοποιήσουμε! Τότε θα έχουμε μια αντιπροσωπευτική μοντελοποίηση!

Syntax: [ Download ] [ Hide ]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΝΤΕΛΟ_ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:  ΚΥΚΛΟΣ[5], ΑΑ_ΜΕΡΑΣ, ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ,  ΠΕΡΙΟΔΟ, ΕΥΤΥΧΙΑ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΧΑΡΑ, ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ, ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ[5]
ΑΡΧΗ
  ΠΕΡΙΟΔΟΣ[1] <-- 'ΠΡΩΙ'
  ΠΕΡΙΟΔΟΣ[2] <-- 'ΜΕΣΗΜΕΡΙ'
  ΠΕΡΙΟΔΟΣ[3] <-- 'ΑΠΟΓΕΥΜΑ'
  ΠΕΡΙΟΔΟΣ[4] <-- 'ΒΡΑΔΥ'
  ΠΕΡΙΟΔΟΣ[5] <-- 'ΝΥΧΤΑ'
  ΓΡΑΨΕ  'ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ'
  ΓΡΑΨΕ 'ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΟΥ;'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ:'
  ΧΑΡΑ <-- 0.50
  ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- 0.50
  ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- 0.50
  ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- 1
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ ' ΧΑΡΑ ', ΧΑΡΑ*100, '%'
    ΓΡΑΨΕ ' ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝOTHTA ',ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*100,'%'
    ΓΡΑΨΕ ' ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΥΕΞΙΑ ', ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*100,'%'
    ΕΥΤΥΧΙΑ <-- 0
    ΓΡΑΨΕ 'ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ'
    ΓΡΑΨΕ ' 0. ΥΠΝΟΣ'
    ΓΡΑΨΕ ' 1. ΕΡΓΑΣΙΑ'
    ΓΡΑΨΕ ' 2. ΧΟΡΟΣ'
    ΓΡΑΨΕ ' 3. ΑΘΛΗΣΗ'
    ΓΡΑΨΕ ' 4. ΦΑΓΟΠΟΤΙ'
    ΓΡΑΨΕ 'ΗΜΕΡΑ ',ΑΑ_ΜΕΡΑΣ
    ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
      ΓΡΑΨΕ ΠΕΡΙΟΔΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ],' δράση:(0-4)'
      ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
        ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
      ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ>=0)  ΚΑΙ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ<5)
      ! *********ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ***********
      ΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ<4 ΤΟΤΕ
        ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ] <-- ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ]+Α_Μ(2^ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ)-Α_Μ(ΕΥΤΥΧΙΑ*ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ)
        ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*0.8
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ] <-- ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ] DIV 2
        ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*1.8
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΝ ((ΠΕΡΙΟΔΟ>3) ΚΑΙ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ=1.0)) ΤΟΤΕ
        ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*0.6
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ=0 ΤΟΤΕ
        ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*1.8
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*0.8
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΕΥΤΥΧΙΑ <-- ΕΥΤΥΧΙΑ+ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΑΝ ΕΥΤΥΧΙΑ>10 ΤΟΤΕ
      ΧΑΡΑ <-- ΧΑΡΑ*1.05
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΧΑΡΑ <-- ΧΑΡΑ*0.95
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ>1 ΤΟΤΕ
      ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*(ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ-Α_Μ(ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ))
      ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ>1 ΤΟΤΕ
      ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- 1
      ΧΑΡΑ <-- ΧΑΡΑ*1.2
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ ΧΑΡΑ>1 ΤΟΤΕ
      ΧΑΡΑ <-- 1
      ΑΝ ΧΑΡΑ*ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ=1 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- ΑΑ_ΜΕΡΑΣ+1
    ΑΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ<0.03 ΤΟΤΕ
      ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ+1
      ΓΡΑΨΕ 'ΠΕΘΑΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ!'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ < 0.10 ΤΟΤΕ
      ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ+1
      ΓΡΑΨΕ 'ΠΕΘΑΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ!'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΑ_ΜΕΡΑΣ>ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

_________________
Γλώσσα προγραμματισμού M2000


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2003 12:00 am 
Διάβασα προσεκτικά το μοντέλο ανθρώπου της ρουτίνας σου. Αυτό που έχω να πω είναι πως πράγματι έχεις κατασκευάσει ένα πολύ απλό και απέριττο μοντέλο. Θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες για πιθανά μοντέλα παρόμοιου τύπου. Μην ξεχνάς ωστόσο πως το πιο προσεγγιστικό ανθρώπινο μοντέλο ίσως πρέπει να προέρχεται όχι μόνο από ρουτίνες φυσικών μεγεθών αλλά και φανταστικών. Πολύ περισσότερο φανταστικών θα έλεγα γιατί το ανθρώπινο μοντέλο λειτουργεί βασισμένο και σε ποικίλους αστάθμητους παράγοντες. Πιθανώς ένα πρόγραμμα εμπλουτισμένο με μιγαδικούς κώδικες που θα δίνει μιγαδικά αποτελέσματα και όταν αυτά τα κατηγοριοποιούσαμε γραμμικά να έδιδε μια καλύτερη διαστασιολογικά φυσική συνέπεια της λογικής σου. Βέβαια όλα αυτά θα συνέβαιναν αν και μόνο αν μπορούσαμε εμείς να κωδικοποιήσουμε την γνώση σε μιγαδική μορφή ώστε να την διαχύσουμε στον προγραμματισμό. Λες:

Αντικείμενο Εκπαίδευσης: Μεταφορά γνώσης ενός συνόλου αντικειμένων και χαρακτηριστικών τους στον μαθητή με σκοπό να αναπτύξει την μεγαλύτερη δυνατή αντίληψη στο περιορισμένο χρονικά διάστημα εκπαιδεύσεως.

Στην περίπτωση λοιπόν που θέλουμε να κάνουμε κάτι ανάλογο σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή ίσως χρειαστούν μερικές εκατοντάδες έτη και … βλέπουμε.


Κορυφή
  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Προβολές σελίδων: website counters