Τώρα είναι Κυρ 08 Δεκ 2019 08:46 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΣΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μάιος 2003 04:46 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2003 10:25 pm
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Ένα πρόγραμμα που αποφεύγει τη ΓΙΑ και μερικά ΑΝ με την ΟΣΟ.

Syntax: [ Download ] [ Hide ]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΖΙΝΙ_1
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:  ΕΤΟΣ, ΜΗΝΑ ,ΜΕΡΑ,Ι, ΣΟΥΜΑ
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΟΥ ΑΡΙΘΜΟ'
  ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΟ ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΟΥ Π.Χ. 1901'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΤΟΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤOΝ ΜΗΝΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΟΥ Π.Χ. 12'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΗΝΑ
  ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΟΥ'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΜΕΡΑ
  ΓΡΑΨΕ 'ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΩΣΤΑ! ',ΜΕΡΑ,'-',ΜΗΝΑ,'-',ΕΤΟΣ
  Ι <-- ΣΟΥΜΑ+1
  ΟΣΟ Ι<>ΣΟΥΜΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    Ι <-- ΣΟΥΜΑ
    ΣΟΥΜΑ <-- ΣΟΥΜΑ + ΕΤΟΣ MOD 10+ΜΗΝΑ MOD 10+ΜΕΡΑ MOD 10
    ΕΤΟΣ <-- ΕΤΟΣ DIV 10
    ΜΗΝΑ <-- ΜΗΝΑ DIV 10
    ΜΕΡΑ <-- ΜΕΡΑ DIV 10
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    !ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΣΟΥΜΑΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ
  ΟΣΟ ΣΟΥΜΑ>9 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    Ι <-- ΣΟΥΜΑ
    ΣΟΥΜΑ <-- 0
    ΟΣΟ Ι>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΣΟΥΜΑ <-- ΣΟΥΜΑ+Ι MOD 10
      Ι <-- Ι DIV 10
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:', ΣΟΥΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

_________________
Γλώσσα προγραμματισμού M2000


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Λύση ασκήσεων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Δεκ 2003 12:01 am 
:shock: Συνάδελφοι πιστεύω ότι για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας η λύση δεν είναι να τους λύνουμε μερικές ενδιαφέρουσες ή δύσκολες ασκήσεις. Πιστέυω ότι θα τους βοηθούσαμε περισσότερο αν τους εξηγούσαμε τη λογική που θα χρησιμοποιήσουμε. Για παράδειγμα (προς αποφυγή) ανανφέρω την άσκηση " Ο προσωπικός σας αριθμός" η οποία δεν έχει ούτε καν εκφώνηση !!!!!. Τι είναι (ή τι υποτίθεται ότι είναι) αυτός ο αριθμός; με ποιά λογική βγαίνει κ.λπ. Περιμένουμε όλοι να έχεουν διαβάσει κάποιο συγκεκριμένο τεύχος περιοδικού:
Προτείνω να κοιτάξουμε περισσότερο το εκπαιδευτικό μέρος της δουλείας μας και όχι το προγραμματιστικό. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι προγραμματιστές, δεν παράγουμε προγράμματα "παράγουμε" μαθητές που μπορούν να αντιληφθούν την λογική των προγραμμάτων.


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Δεκ 2003 12:07 am 
Φίλε μπορείς να βγάλεις εκφώνηση διαβάζοντας το πρόγραμμα;
Αν μπορείς είσαι δάσκαλος, αν όχι χρειάζεσαι δάσκαλο.
Αν ο μαθητής καταφέρει να βγάλει νόημα άρα μπορεί να διαβάζει προγράμματα, άρα γνωρίζει τις εντολές.
Μα τελικά τι θέλετε να του μάθετε;


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Απρ 2006 09:19 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2003 10:25 pm
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Γνώμη μου είναι να διαβάζονται τα προγράμματα, με στόχο να γίνονται κατανοητά. Έτσι έμαθα και γω, την εποχή που κυκλοφορούσαν περιοδικά και βιβλία με απλά προγράμματα!

Συνάδελφος δεν είμαι, ούτε σκοπεύω να γίνω, γιατί τότε θα πρέπει να ξεχάσω ότι ξέρω!

Τέλος "προσωπικός αριθμός" είναι ο αριθμός που προκύπτει προσθέτοντας τα ψηφία της ημερομηνίας γέννησης, μέχρι ντο τελικό αποτέλεσμα να είναι μονοψήφιο...ανοίξτε και κανένα "φαντάζιο" δεν βλάπτει!

_________________
Γλώσσα προγραμματισμού M2000


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Τι να πώ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιουν 2006 12:14 am 
Πολύ απαξιωτικό αυτό το "Συνάδελφος δεν είμαι ..." . Γιατι ?
Ζητησε κανείς την αναγνώριση σας ?
Μήπως νομίζετε οτι οτι κάνουμε το κάνουμε για τον wow factor?
Μήπως η αξία κάποιου είναι ανάλογη της ιδιότητας που δηλώνει?
Δέν ειναι συνάρτηση σπουδών - παιδείας - προσωπικής αξίας - στόχων - αφοσίωσης σ'αυτό που επέλεξε να κάνει ?
Δηλάδή πρίν που δήλωνα "κατι" ημουν καλύτερος απο τώρα που δηλώνω "κάτι άλλο" και χειρότερος απο κάποια άλλη στιγμή που θα δηλώνω "και κάτι άλλο"?
Ζητώ συγγνώμη για το παραπάνω. Εδώ δεν ειναι χώρος αντιπαραθέσεων και κόντρας. Αλλά δεν μπορούσα να μην γράψω. Μια απλή ανταλαγή ιδεών ειναι οτι εποικοδομητικότερο μπορεί να γίνει.
Ευχωμαι για μια καλή και δυνατή μελοντική συνεργασία.
Νά'στε όλοι καλά.


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιουν 2006 10:11 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2003 10:25 pm
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Η ευθύνη κάποιου είναι ανάλογη με την ιδιότητα που δηλώνει!

ο vang ζήτησε τα προγράμματα να έχουν επεξηγήσεις, για να γίνονται κατανοητά από τους μαθητές. Η συμβολή μου στη glossomathia δεν είναι άλλη από το να παρέχει προγράμματα για μελέτη, για να βρίσκει ο καθένας την δική του εξήγηση.
Ο προγραμματισμός για μένα είναι τέχνη, και σαν τέχνη χρειάζεται και τεχνικές να μαθαίνεις αλλά και να έχεις την αίσθηση της "τελειότητας".
Όσα προγράμματα έχουν εδώ την υπογραφή μου, παρέχουν τεχνικές για αυτούς που τις αναζητούν και τελειότητα για αυτούς που αισθάνονται ικανοποιημένοι από αυτά.
Βεβαίως η επιδείωξη της τελειότητας δεν συνεπάγεται κάθε φορά ότι θα έχουμε το τέλειο πρόγραμμα, αλλά όσο περισσότερο είναι δουλεμένο ένα πρόγραμμα τόσο πιο τέλειο θα είναι.
Με απλά λόγια εδώ ασχολούμαστε με τα προγράμματα και όχι με τους προγραμματιστές....
Από την εμπειρία μου την εποχή που σπούδαζα, διαπίστωσα ότι προγραμματιστές με τεχνική κατάρτιση και αίσθηση της τελειότητας βγαίνουν δυο με τρεις στους εκατό, αυτοί δηλαδή που έχουν κάποιο ταλέντο.

_________________
Γλώσσα προγραμματισμού M2000


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Νοέμ 2006 10:22 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Κυρ 12 Νοέμ 2006 09:56 pm
Δημοσιεύσεις: 2
εκ μερους της μαθητικής κοινοτητας: ειμαστε αρκετα ικανοι για να καταλαβουμε μια ασκηση χωρις εκφωνηση.. :lol:

_________________
yparxoun 10 eidi anthrwpwn..autoi pou katalavainoun to duadiko sustima kai autoi pou den to katalavainoun..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Νοέμ 2006 02:31 am 
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΒΑΖΕΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ,ΜΗΝΕΣ,ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ?


Κορυφή
  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007 07:43 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Κυρ 14 Ιαν 2007 03:43 pm
Δημοσιεύσεις: 18
Τοποθεσία: Κομοτηνή
Παράθεση:
Μην ξεχνάμε ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι προγραμματιστές.


Το site αυτό, ξεφεύγει από τα όρια του μαθήματος της ΑΕΕΠ. Δεν ασχολούνται με αυτό μαθητές που θέλουν απλά να γράψουν έναν ικανοποιητικό βαθμό στις εξετάσεις, αλλά αυτοί που έχουν ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον προγραμματισμό. (Για να γράψεις καλά στις εξετάσεις αρκεί να κοιτάξεις 2-3 φορές τα απλά παραδείγματα του βιβλίου.) Στην τάξη πρέπει να είσαι πάν'άπ'όλα εκπαιδευτικός. Εδώ, όμως, είσαι προγραμματιστής.

-----------------------------

Παράθεση:
εκ μερους της μαθητικής κοινοτητας: ειμαστε αρκετα ικανοι για να καταλαβουμε μια ασκηση χωρις εκφωνηση...

Φίλε raistlin... μην παίρνεις κι όρκο:)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΣΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Νοέμ 2013 11:15 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2003 10:25 pm
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Το να γράφει κανείς προγράμματα διαφέρει από το να μαθαίνει κάποιον προγραμματισμό. Το δεύτερο θέλει μικρή γνώση προγραμματισμού γιατί απευθύνεται σε μαθητές και έτσι εκεί περισσότερο μετράει ο τρόπος εκπαίδευσης.
Έχω ασχοληθεί με τον προγραμματισμό χωρίς να έχω δάσκαλο..(αν και έτυχε να είχα σε ΤΕΙ καθηγητές πληροφορικής που δίδασκαν τα βασικά, ενώ βρισκόμουν σε προχωρημένο στάδιο).
Παρόλα αυτά έτυχε να μου ζητηθεί να δείξω μερικά πράγματα και έτσι σχημάτισα μια γνώμη για την εκπαίδευση.
Διαχώρησα λοιπόν την εκπαίδευση στους υπολογιστές σε δυο κύριες ομάδες, σε εκείνη που χρησιμοποιεί τον υπολογιστή σαν εργαλείο και σε εκείνη την ομάδα που το χρησιμοποιεί σαν συσκευή. Η διαφορά είναι ότι το εργαλείο πρέπει να ρυθμιστεί και να παράγει έργο σε εύλογο χρονικό διάστημα, ενώ η συσκευή παραδίδεται με ένα εγχειρίδιο και δίνει άμεσα αποτελέσματα, το τελικό προϊόν.
Ο περισσότερος κόσμος ασχολείται με τον υπολογιστή ως συσκευή. Βάζει apps με ευδιάκριτα μενού και περιμένει μια ομαλή απόκριση. Ο επιστημονικός κόσμος όμως θέλει έναν υπολογιστή παραμετροποιήσιμο. Παλιά το ζήτημα είχε να κάνει με τα δεδομένα. Τα πρώτα βιβλία είχαν να κάνουν με τις δομές δεδομένων. Όποιος μπορούσε να τα χειριστεί είχει τον υπολογιστή ως εργαλείο. Οι πρώτοι υπολογιστές δεν είχαν δυνατότητες γραφικών. Όταν λοιπόν εφαρμόστηκε το γραφικό περιβάλλον τότε έγινε κατανοητή η λύση προβλημάτων με αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Τα αντικείμενα χρησιμοποιούσαν μεν δομές δεδομένων, αλλά εκείνο που μέτραγε πια ήταν η επικοινωνία μεταξύ τους, και αυτό απαίτησε ειδικά μοντέλα όπως το COM, http://www.cs.umd.edu/~pugh/com/ όπου το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι να είναι ανεξάρτητα από γλώσσα προγραμματισμού, και παράλληλα να είναι σαν συσκευές με κλειδί για λειτουργία και εγχειρίδιο. Ασφαλώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει. Σε κάθε περίπτωση όμως παραμένει το χαρακτηριστικό να μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί πληθώρα προγραμαμτιστικών γλωσσών και περιβαλλόντων αυτών μαζί με έτοιμα αντικείμενα.

Έτσι όταν μιλάμε για προγραμματισμό δεν πρέπει να μένουμε μόνο στο πως μια γλώσσα δίνει δυνατότητες για είσοδο, έξοδο, μεταβολή ροής, επαναλήψεις, και έλεγχο συνθηκών, ή ακόμα και τι μεταβλητές υποστηρίζει, αλλά και πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αντικείμενα για διάφορες εργασίες. Τέτοιες εργασίες είναι η εκτύπωση, το σκανάρισμα, η χρήση βάσεων δεδομένων (αντικειμένων που άμεσα συνδέουν ένα πρόγραμμα με μια βάση δεδομένων).

Δυστυχώς με μια γλώσσα όπως αυτή που γίνεται χρήση εδώ στο SpiNet, ο προγραμματισμός παραμένει σε επίπεδο "δημοτικού". Τα προγράμματα τελικά είναι προγράμματα επίδειξης, demo για κάποιες εντολές. Τα δε δύσκολα προβλήματα σχετίζονται με τον χρόνο που θα πάρει σε κάποιον να το σκεφτεί, ουσιαστικά να διαβάσει το ζήτημα, και καμία φορά τα λάθη που θα κάνει από αβλεψία (δεν υπάρχει δύσκολο πρόβλημα....αν υπάρχει σωστή προσφώνηση...η οποία επειδή είναι σωστή θα έχει λογικά αποκλείσει οποιαδήποτε παρανόηση). Ουσιαστικά όποιος κόβεται στον προγραμματισμό, σίγουρα συμβαίνουν ένα από τα τρία: Δεν διάβασε καλά το πρόβλημα, διάβασε αλλά δεν είχε χρόνο...επειδή σκέφθηκε κάτι άλλο, ή κατάλαβε τι ήθελε το πρόγραμμα αλλά έκανε λάθος σε ένα πρόσημο ή στο γνωστό πρόβλημα του συν ένα....(έβαλε κάπου ένα +1 ή αντί για > έβαλε >=)

Το ερώτημα που μένει είναι αν μπορεί κάποιος να ζητήσει περισσότερα πράγματα για το προγραμματισμό από μαθητές γυμνασίου, λυκείου ή και των δύο! Η απάντηση εδώ έχει να κάνει με το ίδιο το μάθημα. Θα έπρεπε ο προγραμματισμός να είναι μέρος άλλων μαθημάτων και όχι να αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι. Έτσι θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει προγραμματισμό σε ένα Excel για αυτοματισμό. Επίσης θα μπορούσε σε ένα μάθημα ηλεκτρονικών να φτιάξει ένα απλό πρόγραμμα μέτρησης θερμοκρασίας σε ένα μικροελεγκτή που συνδέεται με ένα όργανο, ή σε ένα μάθημα ρομποτικής να μάθει να μετακινεί έναν βραχίονα μαθαίνοντας πράγματα και πέρα από τον προγραμματισμό.

Προς το παρόν εδώ θα βλέπουμε απλά προγράμματα επίδειξης εντολών...και αυτός που θα τα διαβάζει θα κάνει wow όταν τα καταλαβαίνει (και έχει το κουράγιο να τα διαβάσει). Ας μείνουμε λοιπόν στο τι δίνει ο καθένας μας, στο κάτι, και ας αφήσουμε το κάτι άλλο να το ανακαλύψει μόνος του ο μαθητής (γιατί μπορεί, υπάρχουν όλα στο διαδίκτυο). Ασφαλώς ο blackgul αναφέρεται στο κάτι άλλο που μπορεί να δώσει...αλλά όπως έγραψα δεν υπάρχει λόγος να το κάνει...δεν το απαιτεί ο μαθητής, δεν είναι στην ύλη του!

_________________
Γλώσσα προγραμματισμού M2000


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Προβολές σελίδων: website counters