Τώρα είναι Πέμ 04 Ιουν 2020 03:10 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρωτόγονο Φιδάκι!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007 02:39 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ 2007 06:21 pm
Δημοσιεύσεις: 4
Τοποθεσία: Χανιά, προσεχώς Αθήνα
Εεεε, ναι, δεν είναι το συμβατικό φιδάκι & μάλλον θα πιαστεί το χέρι σας να πατάτε enter, αλλά έχει πλάκα. :)
Το συγκεκριμένο τερματίζει όταν 'ακουμπήσει' στον 'τοιχο' ή όταν το σκορ γίνει 100. Επίσης 'ανοίγει' το στόμα του πριν φάει την τροφή! :lol:

Σκοπεύω να το βελτιώσω, κ να το κάνω να περνάει μέσα από τους 'τοίχους', είναι λιγότερο κουραστικό έτσι!

Να ο κώδικας:

Syntax: [ Download ] [ Hide ]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ φιδάκι
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ,Υ,ΣΚΟΡ,Τ_Χ,Τ_Υ,Ι
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΒΕΛ, Τ
ΑΡΧΗ
!διαστάσεις: μήκος-78 // ύψος-22
  Χ <-- 11
  Υ <-- 38
  ΣΚΟΡ <-- 0
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Υ,Χ
  ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΙΧΟΣ(ΣΚΟΡ)
  ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
  ΚΑΛΕΣΕ ΕΜΦ_ΤΡΟΦΗ(Τ_Χ,Τ_Υ)
  Οσο ΣΚΟΡ<10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΕΛ
    ΑΝ ΒΕΛ='8' ΤΟΤΕ
      ΑΝ Χ>5 ΤΟΤΕ
        Χ <-- Χ-1
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='5' ΤΟΤΕ
      ΑΝ Χ<16 ΤΟΤΕ
        Χ <-- Χ+1
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='4'ΤΟΤΕ
      ΑΝ Υ+2>20 ΤΟΤΕ
        Υ <-- Υ-1
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='6' ΤΟΤΕ
      ΑΝ Υ<59 ΤΟΤΕ
        Υ <-- Υ+1
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='0' ΤΟΤΕ
      ΚΑΛΕΣΕ ΟΔΗΓΙΕΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
    ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΙΧΟΣ(ΣΚΟΡ)
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Υ,Χ
    ΑΝ Τ_Υ=Υ+2 ΤΟΤΕ
      ΑΝ Χ=Τ_Χ+1 Ή Χ=Τ_Χ-1 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Τ_Χ=Χ ΤΟΤΕ
      ΑΝ Τ_Υ=Υ Ή Τ_Υ=Υ-1 Ή Τ_Υ=Υ+1  Ή Τ_Υ=Υ+3 Ή Τ_Υ=Υ+4 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ=Τ_Χ+1 ΤΟΤΕ
      ΑΝ Τ_Υ=Υ+2 Ή Τ_Υ=Υ+1 Ή Τ_Υ=Υ+3 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ=Τ_Χ-1 ΤΟΤΕ
      ΑΝ Τ_Υ=Υ+1 Ή Τ_Υ=Υ+3 ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Τ_Υ,Τ_Χ
    ΓΡΑΨΕ '$'
    ΑΝ Χ=Τ_Χ ΚΑΙ Υ+2=Τ_Υ ΤΟΤΕ  !η συνθήκη Υ+2=Τ_Χ σημαίνει ότι το φιδάκι 'τρώει' την τροφή
      ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
      ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΙΧΟΣ(ΣΚΟΡ)    !με την '_' και όχι με την 1η παρένθεση
      ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Υ,Χ
      ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
      ΣΚΟΡ <-- ΣΚΟΡ+1
      ΚΑΛΕΣΕ ΕΜΦ_ΤΡΟΦΗ(Τ_Χ,Τ_Υ)
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 37,9
  ΓΡΑΨΕ '    (-_~)'
  ΓΡΑΨΕ
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 34,11
  ΓΡΑΨΕ '*************'
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 34,12
  ΓΡΑΨΕ 'ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!'
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 34,13
  ΓΡΑΨΕ '*************'
  ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
  ΓΡΑΨΕ
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,15
  ΓΡΑΨΕ 'ΣΚΟΡ = 10'
  ΓΡΑΨΕ
  ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 33,17
  ΓΡΑΨΕ 'ΠΑΤΗΣΤΕ ENTER ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ...'
  ΔΙΑΒΑΣΕ Τ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ





!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΡΜΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΡΜΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Τ
ΑΡΧΗ
  ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,9
  ΓΡΑΨΕ 'GAME OVER!'
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,10
  ΓΡΑΨΕ 'SCORE=', ΣΚΟΡ*10
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,11
  ΓΡΑΨΕ 'ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΝΤΕR ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ'
  ΔΙΑΒΑΣΕ Τ
  ΚΛΕΙΣΕ_ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ 'ΤΡΟΦΗΣ'
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΜΦ_ΤΡΟΦΗ(Τ_Χ,Τ_Υ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Τ_Χ,Τ_Υ
ΑΡΧΗ
  Τ_Χ <-- ΤΥΧΑΙΟΣ(12)+5
  Τ_Υ <-- ΤΥΧΑΙΟΣ(38)+20
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Τ_Χ,Τ_Υ
  ΓΡΑΨΕ '$'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΙΧΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΙΧΟΣ(Χ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,Χ
ΑΡΧΗ
!ΠΑΝΩ-ΑΡΙΣΤ -19,4
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,4
  ΓΡΑΨΕ '^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^'
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,Ι
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 5 ΜΕΧΡΙ 16
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,Ι
    ΑΝ Ι MOD 2 =1 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ '|'
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ '>'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 60,Ι
    ΑΝ Ι MOD 2 =1 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ '|'
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ '<'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,17
  ΓΡΑΨΕ '^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^'
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 30,19
  ΓΡΑΨΕ '*ΤΡΕΧΩΝ ΣΚΟΡ:'*10,'*'
  ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 30,21
  ΓΡΑΨΕ 'ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 0+ENTER'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10000000
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Χ
ΑΡΧΗ
  ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
  ΓΡΑΨΕ '*****************'
  ΓΡΑΨΕ '**** ΟΔΗΓΙΕΣ ****'
  ΓΡΑΨΕ '*****************'
  ΓΡΑΨΕ
  ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
  ΓΡΑΨΕ '>Κινείτε το "φιδάκι" με τα πλήκτρα:'
  γράψε '      8 = πάνω'
  γράψε '      5 = κάτω'
  γράψε '      4 = δεξιά'
  γράψε '      6 = αριστερά'
  γράψε
  γράψε '>Σκοπός είναι να να μαζέψετε 100$ χωρίς να ακουμπήσετε στους τοίχους'
  γράψε
  γράψε '4/7/2007 - MiSparrow'
  ΓΡΑΨΕ
  ΓΡΑΨΕ '(enter για επιστροφή στο παιχνίδι)'
  ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
τέλος_διαδικασίας


Πείτε μου τη γνώμη σας...

_________________
http://misparrow.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007 03:39 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διαχειριστής

Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2003 06:10 pm
Δημοσιεύσεις: 84
Χοχοχο!
Ωραίο!

Η έκδοση μεταγλωττιστή της ΓλωσσοΜάθειας (8.5) αξιοποιεί εσωτερικά τον compiler της Pascal. Οπότε αν κάνουμε ένα μικρό δανειάκι από αυτήν και αντικαταστήσουμε τη γραμμή 15 με το
ΒΕΛ <-- ReadKey
δεν θα χρειάζεται να πατάμε συνέχεια το Enter.
Στην Pascal η παραπάνω εντολή αποθηκεύει άμεσα στη μεταβλητή ΒΕΛ το πλήκτρο που πατάμε.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007 03:57 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ 2007 06:21 pm
Δημοσιεύσεις: 4
Τοποθεσία: Χανιά, προσεχώς Αθήνα
Το δοκίμασα με το readkey, είναι πολύ καλό! :D
Αυτό που δν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί κάθε φορά που τρώει την τροφή, το σύμβολο '$' εμφανίζεται έξω από το πλαίσιο και πρέπει να πατήσω enter για να συνεχίσω κανονικά..... :?

_________________
http://misparrow.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007 04:29 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διαχειριστής

Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2003 06:10 pm
Δημοσιεύσεις: 84
Ένας τρόπος να διορθώσεις το πρόβλημα είναι να διαγράψεις τη γραμμή 133.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Σεπ 2007 06:42 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τρί 25 Σεπ 2007 06:38 pm
Δημοσιεύσεις: 1
οταν παω να το εκτελεσω μου βγαζει αγνωστη εντολη στον γραμμη 10... τώρα ξεκινησα κ δεν ξερω πολλα... βοηθεια!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Σεπ 2007 07:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διαχειριστής

Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2003 06:10 pm
Δημοσιεύσεις: 84
Μαριλένα τα προγράμματα αυτής της κατηγορίας χρησιμοποιούν το "εμπλουτισμένο συντακτικό" δηλαδή εντολές που είναι εκτός ύλης ΑΕΠΠ.

Απαιτούν την έκδοση μεταγλωττιστή της ΓλωσσοΜάθειας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωτόγονο Φιδάκι!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιουν 2008 10:37 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008 09:46 pm
Δημοσιεύσεις: 49
Συγγνώμη δεν ξέρω αν αυτό το θέμα είναι το σωστό σημείο για να θέσω αυτό το ερώτημα αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος στη γλωσσομάθεια να ζητείτε μια μεταβλητή και αν μετά από ένα χρονικό διάστημα δεν έχει δοθεί να συνεχίζει η εκτέλεση του προγράμματος.

_________________
"Δύο πράγματα είναι ατελείωτα (άπειρα), το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, για το 1ο δεν είμαι σίγουρος." Einstein
"Τα πάντα ρει" (Τα πάντα ρέουν/αλλάζουν) Ηράκλειτος
"Μη μου τους κύκλους τάραττε" Αρχιμήδης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρωτόγονο Φιδάκι!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιουν 2008 06:03 am 
Χωρίς σύνδεση
Διαχειριστής

Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ 2003 06:10 pm
Δημοσιεύσεις: 84
Περικλή η ΓΛΩΣΣΑ δεν προβλέπει κάτι τέτοιο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Προβολές σελίδων: website counters